jag tycker inte om skolan!

Jag somnade ju tidigt igår och ändå var det jätte svårt att gå upp halv sju imorse.. gick upp och vid köksbordet sitter brorsan och jörgen och käkar. Försöker att kolla och gå in och lägga mig i sängen igen och skriver lite här!

Kom till skolan, träffade alla igen och berättade om min hemska vecka med teori och uppkörning. Hade samhäll och sedan ES, då såg vi en konstig film från 82 som visar hur framtiden skulle se ut 2019. Sämsta någonsin. Blev aptrött resten av dagen och hängde med ida. Fick veta mitt betyg i IV valet och fick VG. Yes sa jag och gick till bussen. Nu sitter jag här är fortfarande aptrött och kan inte bestämma mig för om jag ska ut med sanna eller stanna hemma.
Märks lite senare, om jag ska ut har jag inga kläder.. gosch...

nu ska jag käka något och sova en stund.. eller något!

Kommentarer
Postat av: sandra

okej tyvärr så funka de inte :/ men tack ändå =)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback