babyhall och hosta!

Ska gå och lägga mig i sängen och se lite tv. Har suttit och fixat min syster blogg. Hon ska tydligen börja skriva blogg. Har gjorde det i början av sommaren men la fort ner. Får se hur länge denna håller! Ni hittar henne här i allfall!
Hostar fortfarande och det är sjukt jobbigt! Ska gå ut och ta lite hostmedicin och en knäckemacka. Har blivit galen i det och sen massvis med ost över. Mumsigt värre!

Tänkte börja med dagens fråga här i bloggen. Har ju många läsare men ingen som kommenterar! Skulle vara kul med lite kommentarer!
Önska mig lycka till för kvart över tio imorgon kör jag upp för min uppkörning. Hoppas den går bättre än vad teori provet gjorde idag!

Godnatt på er!


jag och min kusin filip sommaren 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback