titthåls dags

Sådär, nu ska jag berätta något som jag ska vara med om!
Tisdagen den 7 oktober ska jag tillbaka till kliniken jag var på imorse för en titthålsoperation i knät! han hittade en punkt som jag höll på att gråta av när han tryckte! En punkt jag aldrig har kännt! Dom tror att en minisk kan vara skadad i höger knä och därför ska det undersökas! Jag har väntat på denna titthålsoperation i flera år och äntligen är det dags! Jag är jätte nervös redan, allt pågrund av att jag hatar att sövas och ta sprutar, hela ingreppet tar bara ca 20 minuter och efteråt vaknar jag upp och får smörgås och te. Pappa säger att den kliniken är jätte bra! Vi får hålla tummarna att det går jätte bra och dom hittar felet så jag slipper mitt knäproblem!


Kommentarer
Postat av: caaaaaaaaaaaarro!

jag lovar dig, det är inte farligt och dom är jätte bra! JAG MÅDDE BRA DIREKT EFTER!

älskar dig <3

2008-09-24 @ 19:39:51

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback