sängen lockar

Nu är hela min familj hemma! Pappa lekte apa upp för trappan och började slå på mig och trodde han var as cool och gick sen in till evelina och slog henne på rumpan och då var han såklart ännu coolare! Min pappa är allt rolig ibland han är så gullig! Tyckte jag skulle gå och sova och då ska jag ju göra det men nu kom anne upp och klagade på att jag hade glömt lägga min tallrik i diskmaskinen. Dock kollade jag diskmaskinen och det var smutsigt tydligen men la inte in det! Knasiga jag såklart! 

godnatt godnatt godnatt godnatt nu kära läsare! jag vet att ni är ett par stycken.. I morgon blir det en fartfylld blogg dag minsann om jag inte sover bort hela dagen i min otroligt SKÖNA SKÖNA SKÖNA säng jag har här hos min far!

natti natti



min pappa och jag annandagjul 2005 eller 2006

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

tack så mkt! :)

Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt att du gillar den ;)

2008-09-21 @ 08:55:48
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: anna

svar: tack så mkt! allt bra med dig idag? :)

2008-09-21 @ 10:24:13
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback