Nu bloggdesign

Jag har ny bloggdesign, märker ni hur fort jag tröttnar på mina designer? jag vet inte hur många jag har haft under dom 2 åren jag har bloggat. Jag skulle vilja ha en riktigt design, en riktigt stilren och snygg! Men det kommer vel så småningen, fast att jag har PS så blir det inte som jag har tänkt mig. Jag är rättaresagt urkass! Om det finns någon bra duktig där ute som läser min galna blogg och vill göra en riktigt snyggdesign åt mig skulle jag jubla!

Jag ska sova nu, jag är trött! Imorgon är det tisdag, har inte bestämt mig än om jag ska förbi gymmet ellet om jag ska powerwalka till berg och tillbaka. Det märks imorgon! Ska tydligen till ikea igen imorgon med min mentor. ska jag jubla eller gråta? Godnatt



Höll på att glömma en sak jag skulle vilja behöva hjälp med, ni ser att det inte är så jätte stort mellanrum mellan inläggen, är det något som skulle kunna berätta vart jag ändrar det för mig? ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Behöver du en ny bloggdesign? Spana in: BUYTHEBLOG.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback