mina till dina

Jag blir så trött på mig själv, jag kan aldrig öppna min käft i tid. och inte du heller för den delen. När du kände så var det MARS nu är det SEPTEMBER! Det är lika mycket bådas fel att vi inte har sagt något. Och nu är det försent, JAG BLIR GALEN ATT JAG SKA VARA SÅ JÄVLA FEG OCH VISA MINA KÄNSLOR FÖR DIG!

Nu ska jag visa mina känslor för dig!
Du är snygg, du är söt du är perfekt i mina ögon. Din kropp ditt ansikte hela dig är som en perfekt sak! Ditt leende skär i ögonen och dina ögon lyser när jag kollar in i dom. Dig har jag aldrig tråkigt med, vi busar vi åker bil vi sjunger på han heter peter. Du snarkar och jag kan inte sova men ändå så sover jag så bra bredvid dig och har alltid gjort! Jag hade dig för lite mer än ett år sen men nu är jag hade dig men jag förlorade dig för du inte litade på mig. vilket du borde! du gjorde bort dig. Min klump i magen kommer finnas där, när jag vet att du kommer umgås med henne och inte mig. Du kommer le åt henne och inte mig. och jag kan inte vänta på dig, jag kan inte det. men jag vill. jag vill vill vill! men faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback