Jag är glömsk

Goddag alla där ute som läser min blogg!
Idag har det varit en bra dag, har bara fått beröm nästan iallfall! Fick bara beröm av min lärare på IV valet (fotografiskbild) kan visa er bilder lite senare sen! Sen på körningen fick jag också massor beröm, en beröm dag! nu fattas bara en sak ikväll! Och det säger jag inte till er förstår ni ;)

men jag blir så jälva frustrerad. Imorgon halv åtta ska jag befinna mig i tallboda för att ha praktik! Jag glömmer både mina byxor och skor i SKOLAN! Får min mentor veta det är jag DÖD på riktigt! Det är tur att jag har mina andra byxor här hemma, men får ta vanliga jumpaskor! Jag är ju glömsk trots allt, fråga jäveln!

Tjena tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback