HEJDÅ CIGGARETTERNA

Seg dag har det varit idag och det blir inte bättre med att jag inte har rökt på 10 timmar. Jag tror inte ni förstår vad det kliar i mina fingrar, det är ju totalt sjukt! Så jag hoppas verkligen inte att ni blir ledsna om jag skriver deppinlägg eller arga pågrund av rökning! Jag ska verkligen försöka denna gång! Gör jag det ska jag gå och tatuera mig! Håller jag till den 1 januari ska jag tatuera mig! Det är vel något att se fram emot? Slutar jag röka får jag tatuera mig slutar jag inte blir det ingen tatuering! yeaaaah! Jag får inte ha rökt på 3 månader för klarar jag det klarar jag resten av livet! Nu ska jag verkligen försöka!

Annars läste jag någo väldigt intressant på maricas blogg,
klicka här så kommer ni vidare till inlägget som har fått mig att tänka väldigt mycket under kvällen!

Vet ni vad? Nu ska jag börja mitt nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback