Godnatt godnatt godnatt

Nu ska jag säga godnatt till datorn, och bege mig mot sängen. har suttit nu i någon timme och lagt över bilder i en mapp då jag ska skicka in bilder och få hem dom i kort vet ni? Min syster gjorde det för vi hade en rabatt på 25 procent. Så tänkte göra lika dant! Dock ville syrran ha lite bilder hon med till men jag logger på ca 330 bilder, jag vet inte äns om man får skicka så många bilder? Någon som vet? Men så mycket har det hänt det senaste året!

nej nej men vet ni vad? IMORGON BLIR DET KROGEN! med min söta vän johanna! Vi ska ut och shaka dans golvet imorgon! Mer om det imorgon min syster sitter med armarna i kors och är putt på mig för jag har tagit över datorn ikväll! Idag kom hon hem från sin segelbåt tur med sin klass. Nu är det kaos hemma! Såååååklaaaaaaaaaaart!


GODNATT!
glöm inte bort min utlottning av bloggdesigner ;)

P.S ni har vel inte glömt min nya design jag gjorde idag?



Johanna och jag förra året innan rixfm!

Kommentarer
Postat av: robin fröström

svar; Tackar =)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback