goddag

Goddag!
Hemma från en heldag i skolan som var mycekt händelserik må ni tro!
Jag var i skolan och det firades genom att visa vad mina vänner missar! jag drog igång mitt vanliga jag som visar att jag aldrig är tyst och har allmänt rolig! Skvaller fick jag med veta! Klaar kuggade på både teori och uppkörning hans nya namn är nu kuggarn. Jag är fortfarande min mentor gulleunge och imorgon skulle jag få en kram om jag var hela dagen i skolan, jag ska gå när det är 5 minuter kvar så jag slipper det! haha!

En rolig grej som jag tycker som hände på svenska när vi fick första lektionen att plugga till provet var. Jag satt med hörlurar och så tar låten slut och det tog ett tag innan en ny låt började. Kollar åt sidan där anton sitter och hör honom säga "ta det andra hålet" Det roliga med det hela var ju då att dom hade haft en samtal några i klassen och det ändå jag hörde var ta det andra hålet! haha skratta nu! eller vet ni vad? gör som ni vill!  ;)

nu ska jag lägga mig i sängen och se på tv! jaharååååå



Kommentarer
Postat av: Nina.

svar: tack detsamma! :)



fin bild!

kram/nina

Postat av: Louise

Jaa supergott :)

2008-09-22 @ 16:34:55
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback