jag behöver en ny dator!

Jag kan aldrig sluta vara arg på min dator, denna dator köpte jag 2002/2003. Förstår ni hur den "mår" idag med all ny teknik? Jag kan ha ca 100 bilder och ca 50 låtar och då hackar den och går segt! Jag kan inte ha PS längre för då går det snabbare med en datorn från 95. Förra veckan gjorde jörgen om datorn igen totalt, men han måste ha gjort något för nu är den ändå segare! Bokstäverna kommer efter, såg segt är det! Jag kan inte längre ha Windows media player som var igång jämt! Jag brände mina skivor där, det var perfekt! Idag går det inte ha det och jag måste ha VCL winsows media som hackar upp sig, Hur kul är det på en skala ett till tio? Jag kan ha winamp men där går det inte att fixa med basen så det får jag inte ha! Alltså kan jag inte lyssna på musik med min dator, vad i helvete ska jag med den då? Jag blir så jälva frustrerad över allt. Jag vill ha en dator!

jag ska städa mitt rum nu, och inte kan jag ha musik så jag kan befinna mig över hela rummet nej utan nu måste jag slösa batterier på min mobil för att kunna ha musik! DRA ÅT HEVLETE MAMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback