90 tals musik och pluto

Duschat har jag inte gjort än, jag sitter och lägger in gamla gamla låtar från gamla gamla skivor som mamma har ute i vardagsrummet. Just nu kopierar jag över musik från Yabba- Dabba- Dance 1! Det är från 90  talet, jag älskade sån musik när jag var mindre! Yeaaaah!

men nu ska jag komma till det jag skulle skriva om! Jag försöker hitta en låt som heter Pluto - Can can. Men hittade den inte på youtube så kom in på pluto hunden i musse ni vet! letade upp mitt favorit "avsnitt" och hittade det! Dock med översättning med text på något språk! Älskar verkligen denna video!



Kommentarer
Postat av: humorsajten

haha roligt klipp:)

Postat av: Jonnee

svar: kul att du gillade min design.. tack så jättemkt! :D

2008-10-29 @ 15:22:30
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback