vill hitta mig själv!!

Säger jag att jag behöver vara för mig själv och inte är på humör så är det så. Ni kan ju lära er att förstå. Städar du mitt rum, städa inte bort saker från platserna dom ligger på! Lånar du kläder av mig, förstå då att jag lånar av dig om du lånar mina kläder. Jag ska nog ta tillbaka allt som är mitt så kan du få ditt så slipper vi allt bråk! Då har jag dock ingen vinter jacka. Men eftersom alla pengarna går till henne så förstår jag ju att ni låter mig frysa! Jag vill inte vara med om detta mer. Jag behöver vara för mig själv, snälla låt mig för komma ur denna deprimation på mitt sett och inte erat sätt. Ni gör det mycket värre än vad det redan är!



Gammal bild. mitten av nian!
På den här tiden var jag glad, då hade jag allt! Idag har jag inget känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback