Politik?

Jag är totalt ointresserad av politik och har alltid varit det. När jag gick i nian visste jag inte äns vem vi hade som statsminister. jag visste inte vem anna lindh var heller för den delen! Ni ser, totalt ointresserad av politik så det skriker om det! Jag visste om valet i USA men inte vilka och varför! Igår fick jag veta vilka det var. Tydligen vann någon Barack Obama. Han ska tydligen förändra allt nu och är världens mäktigaste man? får vel säga grattis till honom och hoppas att han håller vad han lovar!

Kanske dags att börja veta lite om världen? Någon som vill ge mig en kurs om politik? Ändå fick jag VG i samhällskunskap i nian!. Jisses!



Grattis grattis till dig Barack Obama

Kommentarer
Postat av: G

Hejsan! Intresserade av ny design till din blogg? Nu finns en fräsh bloggdesign på http://babbidesign.blogg.se Kika in, välkommen!

2008-11-05 @ 19:21:37
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback