första advent!!

Idag vaknade jag av att det lukta gott från köket, då höll anne på med en god adventfrukost med massor av gott! Så jag gick faktiskt upp runt tio och åt frukost och gick och la mig igen, hihi!!

Kollade på repriserna på idol, hur kan någon bli så hysterisk? Jag höll nästan på att skratta på mig när johan sjöng sista låten, jisses! Nu får jag faktiskt skrikva herregud kristus! hahah!

Idag ska jag träffa bella, vi har inte träffats på evigheter, och nu menar jag evigheter. Tråkigt nog så har vi ju "två olika liv" hon går sam och har världens plugg medans jag går bygg (= inga läxor knappt) sen så har vi våra kompisar på olika håll! men idag ska vi ta en promenad!

Julmusik på topp och jag ska ut och röka. Jaharååååå!!

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Joorå det är bara bra med dig, sj? :)

Postat av: Sarah Giercksky

Joorå jag har haft en bra helg :) sj?

2008-11-30 @ 16:38:50
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback