"Vi leka diva"

Jag har sovit nästan hela dagen och ändå är jag redan trött. Jag tror jag sover för mycket. Ska nog gå och lägga mig i sängen och kolla på tv med cola och popcorn (som blev jätte brännda) och då kom nathalie med en jätte bra kommentar , hon tyckte att jag skulle gå bort till dom icke svenska gatorna i skäggetorp och säga så här.

Nathalie säger:

tjaaa bruushan , jag är inte svart men mitt popcorn är . får jag hänga med er eller ; ) ?
Hon är lite rolig hon, men hon ska med för hon ska rosta ett bröd i brödrosten så den också blir svart. yeah

Imorgon ska jag leka med E, det ska bli roligt för honom har jag inte träffat på evigheter, eller en snabbis på min 18 års fest. Jag vet inte vad vi ska göra, men vi brukar iallfall skratta när vi ses.
NU ska jag dissa honom på msn för att gå till byggarebob som råkar vara mitt täcke, man får vara lite barnslig.
Ajuste nathalie var på bus humör förut när vi sågs vid lekparken mellan oss och lekte ett litet barn. Jag förstår mig inte på henne ibland. Hon har alltid för sig något bus. Spelade in henna iallfall och imorgon lägger jag in videon.
Nu ska jag bjuda på en bild på mig nattis och natta som togs när vi gick i sexan och var 12/13 år. Bilden är hemsk!

image759
Det värsta är att nathalie hade döpt bilden till "vi leka diva"
Nattis jag och natta.
Herregud säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback