kan jag vara stark?

en nära vän sa till mig idag innan jag gick in på lektion

..shoppa bort din sorg och tänk enbart på dig själv imorgon...

Det är ganska sant det personen sa till mig, imorgon ska jag enbart tänka på mig själv och må bra av att shoppa.

Som sagt drar iväg ikväll till min farmor med syster och sedan åka och shoppa imorgon. har hört att det finns ganska mycket där eftersom min vän nathalie var där i lördags.

det har varit en ganska jobbig dag idag måste jag säga. Jag har så jälva underbara vänner så det står härliga till. Som verkligen bryr sig om att jag inte mår på topp. massor av kramar och snälla ord. men blir hela tiden påmind av vad som har hänt, det är det jobbigaste! men funkar.. dock har jag inte kunnat tänka på något annat på lektionerna och har drömt mig bort genom dom! Också är det tråkiga när jag blir deprimerad och det är inte bra.. som en annan vän sa idag!
....Du röker dig mätt, du måste sluta röka och äta istället.
Det låter hur fel som helst, men jag kan verkligen inte få i mig mat när jag är ledsen. Låter som en jätte stor fjortis, jag vet och det suger och jag vill inte att det ska vara så.. man jag kan ju inte tvångsäta..

nu ska jag packa lite smått och springa bort till ica och köpa cigg. Hörs imorgon kväll..

Kommentarer
Postat av: emmelie : )

åh att bara tänka på sig själv behöver jag nog med. :)
fin blogg btw!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback