Musiktips

Medans min mamma ligger och skriker ute i vardagsrummet om att hon är så sjuk och inte orkar hämta sin cola försöker jag lyssna på musik. Just nu freddtheted - gråt ut. Den är riktigt bra. Man mår bättre av att gråta och få ut allt inombords, när ens hjärta, ens skära hjärta tungs av depertion. Tänkte nu medans jag ändå håller på ge er lite låttips om svensk hip hop. Har mycket musik från frizon sen jag verkligen var på den hemsidan varje dag i över nästan ett års tid under sjuan och åttan. Mycket ligger bra och här är några jag lyssnade under den tiden.

Anton och affe - Gör mig inte till en pappa
Anton - Min musik
fredric-kapitel_ett-frizon.info
Shorty - Tagen under svarta vingar(breaks beat)
RMK - Stannar kvar
Fonky Fresh - Döda rosor
fonky_fresh-suga_bra_kuk_(smeka_muff_och_visa_byst)_(k[1].i.m.m)-frizon.info
fonky_fresh-mina_taarar_blir_till_blod-frizon[1].info
fonky_fresh-jag_blev_kaer_i_en_alien-frizon[1].info
freddtheted_-_grat_ut-frizon[1].info
fredric-den_jag_aer-frizon[1].info
fredric-livet_aer_slut_(feat[1]._roeda_oegon_och_jadde)-frizon.info
fredric-livet_har_passerat_allting_har_sagts-frizon[1].info

när man lyssnar igenom låtarna och tänker tillbaka känns det som att man måste ha varit ganska mycket fjortis under sjuan och åttan. Då man började bli stor och gick med "äldre".   Tänkte kolla om jag hade någon bild från sjuan.
image566
Hittade en från sexan. Herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback