Jälva nice

Nu är jag äntligen hemkommen från en mycket lång dag, får nog börja räkna med några sådana hära dagar i veckan nu. skolan var trist som vanligt men drog vid kvart över två för att gå på utbildningen på jobbet. efter en halvtimme åkte vi på att jobba. Jag och en tjej var kvar där från tre tills nio, med bara en rast på ca 20 minuter då vi sprang och köpte mackor för att kunna få i oss lite mat i magen. Men vi ringde endast bara sista halvimmen pågrunda av att det var första gången och det var lite små pinsamt. Så satt och lyssnade med en söt kille som var super trevlig. Alla var jätte trevliga och peppade en massor. ska dit igen på söndag och jobba på riktigt mellan tolv till sex. Som tur är ska jag inte göra något som kräver mycket, utan bara hem till jonas som ska bjuda mig på middag, jälva nice! Jag är faktiskt helt slut i kroppen. Ska nog borsta tänderna och dom sakerna man gör på kvällen och hoppa i sängen, imorgon blir det en lång dag med. först skolan sen träning. Sover även hos pappa!
godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback