jag är snygg i håret

Jag tycker att mitt hår blev så jälva snyggt! är helt förälskad i det. Är så jälva nöjd!
Det ska jag faktiskt fira att jag för än gång skull är nöjd med mitt hår genom att mumsa på popcorn och påskmust. Så jälva nice kväll, dock sova ensam men det ska jag göra tors-sönd. Det suger!

jag är inte sugen på att jobba imorgon, helt ärligt så har jag ingen lust men måste. Måste också köpa en present till pappa imorgon och en mössa till sälen. Min pappa fyller faktiskt år på torsdag och då fyller han 40 år. Han tycker inte om att han fyller 40 om bara några dagar! Förstår honom jag vill inte fylla 40. Dock är det snart 22 år snart tills jag fyller 40. yeah! Jag tycker att när man fyller 40 slutar livet vara en lek. Då kan man inte vara ute på krogen varje helg fast det ska man sluta med när man fyller omkring 28-30. Det är min åsikt. Nu ska jag gå bort till ica en gång till! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback