FREEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAG

Idag har det inte varit någon bra kläddag.
Var hel svart med ett vitt bälte i midjan, såg förskräckligt ut. Bild kommer senare idag!
Som sagt fredag och det är så skönt och idag har jag varit riktigt slapp. Har sovit igenom lektionerna, inga bra men riktigt skönt! Sen åt jag lunch med lovisa och det var jätte trevligt! Nu är jag hemma och har varit ute med tosse och ska straxt iväg och handla lite och köpa presnt till brorsan med jörgen. min bror har beställt min specialla tårta. min alldeles egna chokladtårta som bara jag kan göra. Det ser vi fram emot! Så Jörgen tvingar med mig att köpa tårtgrejjor och påköpet tar han med mig och köpa present till brorsan. Kanske kan tjäna ihop 500 kr idag med om jörgen tar mitt presentkort på On Off för att köpa något Wii spel till brorsan. Det tycker vi om!

Nu ska jag kolla om vi ska åka har mycket att göra idag innan jag ska iväg om jag nu ska det. sånt som märks!
Ska även när jag kommer hem berätta om något illa som hände med min väska idag. Bara och slänga den. mer om det senare sen. hej hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback