Sommarlov

Äntligen det efterlängtade sommarlovet är här!
Fick mina betyg och hade G i alla, eftersom jag är så otroligt dålig i skolan strävar jag alltid efter alla G och sista året med minst 2 VG, det har hållt sig sen åttan i allfall! Jag är duktig på mitt sett!
Det var deprimerande att sitta i ishallen och kolla på när alla fina studenter springer. Satt med grabbarna och hade en ledsen min på våra ansikten. men ett år kvar. Sen är det dags!
Har filmat och dagit kort som jag skulle visa er, eftersom alla år är ju olika firande. men min dator verkar inte vilja ta emot min digitalkamera så ni får helt enkelt vänta tills på söndag då jag kommer till pappa.

Sitter här och är verkligen super hungrig, ska snart gå till willys och köpa mig något att äta och börja lite smått med min pina colada.
Återkommer senare idag och berättar vad som händer ikväll!

P.s GRATTIS TILL STUDENTEN CARRO OCH ALLE, bild på dom kommer på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback