semester

DET ÄR HELG! FY FAN SÅ JÄLVA SKÖNT!
Nu har jag semester, eller rättaresagt sommarlov på riktigt! Det kommer firas med fest, som vanligt nästan.. Hemma hos anton denna gång, och denna gång ska bella följa med och sen några av hennes vänner. Det kommer bli värt! Jag och tobbe har bestämt oss för att köra på hårt. Måste ta och ringa honom!! Annars köpte jag en vit body idag och en lila armband på rean på Gina, visar bild sen! Ska nämligen ha på med det idag!

Idag på jobbet gick det vel sådär, men fick iväg 4 st iallfall! Två HDboxar på raken också, power!
Jag har varit så jälva trött och på lunchen tog jag och berang en kebab för att fira att vi har semester..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa iordning mig!
Outfit kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback