nya jobbet

Det går knappt att komma in på bloggen, håller på att bli tokig!
men nu kom jag in. äntligen...

Det gick bra på jobbet idag, dock tog det 2 timmar innan jag vågade börja ringa. Altid nervös inför ett nytt jobb och nytt säljmanus. men efter ett tag fick jag in rytm. Dock under ett samtal fick jag en host attack och det var inte så kul! och just det samtalet lyssnade på min "ledare" eller hur man ska beskriva honom. Han kom in till mig och gav mig en cola och undrade hur det var med mig och jag sa som det var att jag hade inflamation i luftrören och han tyckte jag var stark som kom dit! Nästa gång jag jobber blir på onsdag mellan 17-21!

Eeeh imorgon ska jag spela minigolf med bp2hub och min klass. kan nog bli skojj! eller itne! Är sämst på minigolf. Tur har jag tobbe med mig, han är nog lika dålig som jag!
PÅ FREDAG BLIR DET SOMMARLOOV! YEAAAAAAAAAAAAAAAAH!


Dock är jag ledig på torsdag och det känns meningslöst faktiskt! Kan ju då lika gärna sluta på onsdag då istället!

nuska jag skriva ett till inlägg, fast ett nytt! Fattar ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback