Sex and the City

Filmen var helt underbar, både grät och skrattade på samma gång. Det var trevligt tjejor. Trodde den inte skulle vara så bra som den var faktiskt och jag säger till er som inte har sätt den, se den. Den är värd alla pengar och den tiden.
mitt upp i filmen kom mimmi med en bra kommentar som gjorde ont i magen av skratt! "skor är bra och karlar är bara skit" kommentaren satte sig så bra in i filmen så när alla grät skrattade jag och mimmi så mycket att magen vände sig upp och ner!

Imorgon ska jag färga håret, säger inte vilken färg men ni kan vel gissa?
På onsdag ska jag fika med tjejorna och bestämma om VIS, jag ska till vis på fredag för er som inte visste. Ser mycket  fram emot det, bara vädret blir bättre!


Kommentarer
Postat av: mimmi

hur jävla bra film som helst. men min kommentar stämmer in så jävla bra .. ;)

2008-07-07 @ 01:47:43

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback