mumsigt för allmänheten

Jag är så jälva trött att jag håller på att somna så jag ska faktiskt gå och lägga mig i min säng nu, helt ärligt! har redan stängt av msn eller ska göra det snart. Annars har jag inte gjort något vettigt idag, det är fy skäms på mig! Kollat på Alvin and the chipsmunks har jag gjort. jag både grät och skrattade till filmen, ganska pinsamt! Annars har jag bara träffat nathalie, muppen och nattis i några minuter och fått höra massor skvaller, vi tjejor vi bara skvallrar och shoppat tillsammans. 

en vän ville att jag skulle skriva något mumsigt till allmänheten, jag vet inte riktigt vad bara! Jag är torr på mina ben så jag smörjde in mig med jordgubbsluktande foundition förut när jag duschade! Räcker det? Annars vet jag någon som är riktigt desperat ikväll men namnet säger jag inte! 

Nu ska jag njuta av mina ny poppade popcorn och dricka lite fanta och se på TV, vilken kväll! Godnatt 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback