If you love me, whant you let me go

Håller på att städa mitt rum, det ser verkligen förjävligt ut som vanligt. men förtillfället har jag mer kläder på golvet en i min byrå. Alltså hur gör jag? Jag är makalös, undrar hur det kommer se ut när jag har en egen lägenhet. kanske vara beredda på att det ska ligga kläder överallt? Troligtvis! Shit!

Som sagt idag blir det stan med nathalie och köpa present till tobbe, och sen inhandla lite nyttigheter till kvällen mys med tobbe och nathalie. Undrar vad det blir, lite vindruvor och sånt skulle vara fint!


Ska även handla lite innan jag åker för det lär ju inte pappa att göra direkt! men men bäst att sätta fart nu !
Dagens outfit kommer sen innan jag åker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback