ful bränna

jag börjar ångra min bikini jag köpte på gina tricot!
den är skit snygg men det är som en ring mellan tuttarna och där kommer det sol, så har en skit ful ring mellan tutarna som är röd, hur snyggt är det på en skala ett till tio ? pappa säger att jag ska lägga mig på tomten och sola topless, det tror jag inte eftersom jag kommer aldrig få samma bränna nu som jag har överallt! Ser nästan ut som en tomat i ansiktet också, hur snyggt är det?

Nej nej nu ska nathalie ringa och tjöta på mig, hon är nämligen sjuk och har verkligen sjukt tråkigt säger hon. så kan ju vara snäll och prata ytterliggare med henne, har nog pratat med henne 3 gånger idag redan! man får ställa upp på sina bästa vänner när dom är sjuka! KRYA PÅ DIG GUMMAN!


en sådan här liknande har jag fast i röd ifrån gina tricot! Ni ser ringen? Där är jag röd, snyggt vA?

Kommentarer
Postat av: linda

skönt! den var bra. jaa, man blir helt fäst vid såna bikinis, men man tänker då inte på hur det ser ut sen. synd! blir det till att köpa en ny eller?

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Jag har också en bikini med ring mellan tuttarna, men jag älskar den =) det är värt en rö prick där mitt emellan tuttarna.



Tack detsamma förrseten, du verkar helhärlig.

2008-07-24 @ 23:05:48
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback