sova eller inte?

Än har jag inte lagt mig i sängen, detta känns inte bra.
Jag behöver sömn men det verkar inte mina hjärna förstå. Jag har iallfall tur i morgon att halva min bygggrupp ska ut på en företag med våran betong lärare, så han är inte här imorgon så då blir det en slapp dag.
Jag sitter här och funderar om jag verkligen ska gå och lägga mig i sängen och ligga och kolla i taket eller om jag ska sitta här och göra ingenting. det är frågan det. Borde kanske byta namn där uppe där det står "bara jag får ha mitt ansikte kvar bla bla bla" till något nytt, har haft det nu sen lars winnerbäck låt om du lämnade mig kom ut och det var ju ett tag sen nu, eller ? Vad tycker ni ? SKRIV NU VAD NI TYCKER.


nej om man skulle spela lite harpan sen gå och tvätta av sig och hoppa in i kitty pjymasen och fortsätta spela harpan på ipoden och sen hoppas att det kan gå någon bra film på canal + eller tv1000


GODNATT

image524

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback