Slut för dagen

Nu är jag hos min käre far och har käkat kasler med ris nyss. Ska vel sätta igång med trappan snart men har verkligen ingen lust!

Idag har det faktiskt helt otroligt varit en riktigt rolig dag. På idrotten spelade vi bandy och wickman stod i mål och varje gång bollen kom så skrek han som en tjej och vart överlycklig när han tog bollen. Sen på Svenskan hade vi tävling om renässansen. Mitt lag vann överlägset. Det slutar med att vi måste avsluta tävlingen pågrund av att det blev papperskrig, vi är inte mogna i min klass. Vi fick också skäll av peddan att vi skrek och dom inte kunde jobba!
Video kommer om kriget så fort jag får till det på youtube!

På samhällskunskapen så kollade vi på film eller alla satt och skrek och pratade. Vi har varit väldigt pratiga idag! Och jag satt och bomb smsade anton på massor snuskiga sms. Jag skickar ju trots allt gratis och han blir galen. Vi fick sluta en halvtimme tidigare, men våran lärare var inte glada på oss. Efter ett tag på filmen skrek han med högröst "VAR TYSTA" och alex blev rädd och jag började skratta. då log läraren mot mig. Fjäsk fjälsk!

min dag det dära.

Kommentarer
Postat av: S A R A

verka ha en kbra dag, kasnke lite störig klass ;) med pappersskrig xD ha en bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback