Sjukt pepp

jag är sjukt pepp inför både lovet och helgen. Känns som denna helg kommer bli "the shit"
sitter och förbereder mig med bra fest musik, eller kanske inte!
Men iallfall ska iväg till mamma vid halv fyra, kanske tar en tidigare tror det. Inge kul här! men iallfall! Gud vad jag är pepp inför kvällen, och imorgon ska vi inte snacka om! Jag bara babblar, vad ska ni själva göra ikväll och lovet? idag har det varit en galen dag med anton. Hängt med byggarna hela morgonen plus madde. Niiice! Det dära klassiska alkoholbilden kommer nog in imorgon för min mobil ligger och laddas förtillfället. Måste absolut ha batterier ikväll. Ska även sova hos madde ikväll! hihi ! Nej om man kanske skulle packa ner det sista och kolla bussarna in till stan ? nja lite till kan jag stanna här hos pappa. Ta något att äta ska jag göra, inge god mat idag i skolan. Och madde tyckte jag uttryckte mig helt fel när vi skulle ta mat!
"Men varför tar du inte bara rakt av?" - Madde
"Men jag vill inte ha det som är svart"- Jag
Jag fattar inte varför ? Visst jag skulle säga bränt med det var ju inget illa menat. Sen var jag på toppen humör när vi åt, jag till och med gick från skolan till stan. Det gick fortare än väntat faktiskt. Då väntade vi på elvis i typ 70 år, nej men hon var 25 minuter försenad, blää!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback