Seg dag

Idag har det varit en riktigt seg och kall dag. Har mått illa och har väldigt ont i öronen. Trots mitt lillamående stannde jag kvar hela dagen, och byggde ställning med grabbarna.
Är väldigt hungrig, för det var verkligen hur äklig mat som helst så åt fetaost en potatis och lite pizzasallad.

Imorgon ska jag troligtvis fika med ett gammal ex sen jag gick i sjuan, robin heter han. Sen ska jag iväg och träna med bella. Extremt duktig är jag men jag förstör ju allt nu när jag äter lite smått av en chokladkaka ja köpte igår.
Fy alexandra!

Nu ska jag se på tv och mysa med lilla vovven, vi var ute på promenad förut när jag kom hem. När vi kommer in blev han jätte busig och fick en godis, nu sover han! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback