Fuckers

idag var det skönt att träna, var inte alls mycket folk på passet och det gick väldigt fort. det är så skönt att träna man känner sig så jälva bäst efteråt, eller vad säger ni? På lördag blir det nog simning med bella. det är skönt att simma sen basta lite och sen sola. jälva nice!

Imorgon är det fredag och märkte förut att mitt schema är ändrat nu. Har arbetsmiljö i en timme och 45 minuter i stället för projektarbete. det suger. men slutar en kvart tidigare nu istället. då hinner jag med ett bussen hem. Det är också nice!
Och nu över till detta skvaller, gud vad jag skvallrar. det är något sannslöst. men det är något jag tycker om, att skvallra. Vad dålig jag är egentligen. Som tobbe sa idag
"Är man borta en dag har du alltid något nytt skvaller att berätta" och jag håller med jag får veta det mesta som händer. Jag älskart. min mun gick i varv när bella och gick hem från träningen, haha!

Nu ska jag hoppa i säng tänkte jag. ska försöka somna tidigt idag. har även ändrat frillan lite inte klippt eller något sådan utan bara ändrat lite. Får ni se imorgon! Om det ligger kvar över natten..

Godnatt på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback