EASTFM

okej nu ska jag berättade något helt otroligt. jag var faktiskt helt skakis och kunde inte släppa det. Ringde alla på min kontaktlista för att berätta vad som har hänt.

Jag står och väntar på bussen så ringer min telefon. Hej är det alexandra jag pratar med? Då var det josefin från Eastfm som ringde och jag var med och tävlade om skivan man kunde skriva om på deras hemsida. Hon spelade upp en låt för mig mange - giftigt.. jag får såklart hjärnsläpp om vad låten hette, det var så pinsamt. Och det värsta var ju att jag lyssnade på den låten tidigare igår. PINSAMT! men iallfall fick en ledtråd och säger glassigt, är jag dum eller ? HAHA men till slut fick jag upp ordet och vräckte ur mig giftig. Mitt upp i allt kommer även bussen. Så satt på bussen helt skakis och sa min adress och namn. Hmm dom måste ha tyckt att jag var helt konstig. men jag vann skivan iallafall
Ett tag senare får jag ett sms av tobbe. Du var på east fm nyss va? HAHA
Då hade ju idioten hört mig, haha ! PINSAMT SOM FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback