Columbus

Nu ska jag gå ner ta och fixa lite popcorn ett stort glas med cola och is sen ska jag faktiskt gå och lägga mig i sängen för imorgon ska jag upp tidigt. Kvart i tio ska jag vara utanför bella för då ska vi cykla ner till simhallen i ljungsbro för att simma lite. Vi är duktiga, men frågan är om jag kommer att komma upp imorgon. Jag hoppas verkligen det!

Efter det ska jag som sagt in till stan för att leta efter en skidjacka åt mig och sen ska vi hämta pappa. Juste det de berättade jag inte. Pappa ringde inatt och var lite halft onykter/trött och sa hundra gånger om att jag skulle skriva en lapp och det skulle stå "Pappa älskar dig" och det skulle vara till hans fru (Min extra mamma). Det var lite kul. Och det första anne säger idag är "vad cool stil du har" eeh ?

men men som sagt nu ska jag fixa till det sista och lägga mig i min säng själv, någon som vill göra mig sällskap ? Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback