2 månader och 1 dag kvar

Idag är det den 20 Februari och nu är det alltså endast 2 månader och 1 dag kvar tills jag äntligen fyller. Funderar också på att ha 18 års fest, men vet inte riktigt. Det blir en helg med stress om jag ska ha fest. Först ska hela tjocka släkten komma till pappa på lördagen eller söndagen och så måste jag ju ha festen någon dag. men det är ju trots allt ett tag kvar, men gud vad jag längtar. Måste även gå och skriva in mig på en körskola snart. Drar bara ut på tiden hela tiden. Pappa sa att jag fick ta vilken skola jag ville, vilken tycker ni är bäst i linköping ?

Idag ska jag nog inte göra något alls, börjar redan bli uttråkad. men ska äta glass med brorsan snart mamma är iväg och tränar. Sen blir det vel att ta en runda med tosse, tråkigt nog är inte nathalie hemma så kan inte tvinga med henne ut med hennes hund. men som sagt. Igår blev min mobil spårlöst försvunnen, jag hittade den i morse under tosse´s kudde. Hur har den hamnat där? men hittade den iallfall imorse..

nej nej nu blev jag glass sugen. hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback