yes our no?

Har precis varit på ica och köpte lite chips och läsk. Är verkligen helt död i kroppen vilket inte är så jätte kul.. Ni vet min magvärk jag har babblat om mycket? Den har kommit tillbaka och jag är helt uppsvälld.. Har bäddat ner mig i sängen igen och små kollar på cast away.. Är super hungrig också men har ingen ork att göra några mackor..

Fick en tunika igår julklapp av min extra mammas föräldrar, tänkte visa er den men den finns inte på ginas hemsida. men ska lämna tillbaka den, den är leopard färgad och är som en tubtop om ni vet vilken jag menar? men ska som sagt lämna tillbaka den för jag är osäker på den. Skulle ha gjort det idag men pallade inte.. så ska in imorgon en snabbis innan jag ska till min farmor på lite julmys och träffa min efterlängtade farbror..

nu ska jag fortsätta se på filmen.. tänkte fråga er är ni sugna på att jag ska lägga ut en designutlottning? Skriv en kommentar :)



jag och tobbe igår på förfesten.. har fortfarande inte kommit i underfull med hur man tar bilder.. haha så tar genom msn.. haha
 
Någon som har en packard bell laptop ?

Kommentarer
Postat av: ROXY

hej :>

ja, en mycket bra jul! du då sötnos? :)

Postat av: Magda

jo d har jag allt haft :) sjda ? :)

desamma sötnos!

2008-12-26 @ 19:06:31
URL: http://bokstavenm.blogg.se/
Postat av: Malin Worlin

sv: Jadå, min jul har varit helt okej. Hur har din jul varit då? Kram :)

2008-12-26 @ 19:52:12
URL: http://malinworlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback