skolan

Godmorgon! 
Sitter på mitt IV val och vet inte riktigt vad jag ska göra, har dålig fantasi idag. men ska nog ut och fota lite när det blir ljusare ute, fortfarande mörk. Alltså inga bra bilder. Är redan super hungrig och glömde pengarna hemma och har bara bankomat kortet med mig. Sorligt! Hoppas det är god mat idag.. 

Har haft denna lektion i några månader och dom har bara Emac och jag har aldrig kommit underfull med hur man får fram (snabela) ni ser får inte fram det ens nu. måste ju ha det när jag loggar in, men kom på att jag kunde kopiera ett. Smart jag är efter några månader!!! Nu ska jag hämta en bild jag skrev ut och sätta upp den! Hej hej 

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s

godmorgon! :)


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback