till dig mamma

Jag ska på begravning idag, min första begravning i mitt liv och det ända min mamma gör är på att klaga på precis allt!
Vid åtta imorse satt mamma och jörgen och pratade väldigt högt, lite senare kommer även vicevärden och för ett jävla liv, kul för mig när jag är ledig att gå upp halv nio. Ingen i min familj visar mig repsekt när jag vill sova. Min mamma har alltid något att klaga på, igår visade jag klänningen jag skulle ha, nej den var alldeles för kort. Jag har inget annat, hade jag sagt det till mamma tidigare i veckan då hade hon ju ändå inte gått och köpt en ny eftersom min mamma är väldigt egoistisk! Jag skulle behöva ha, nya skor, jacka till hösten, Höstkläder vet ni vad hon säger då ? Du får 1050 kr i månad, spara istället. Jag får pengar igen den 31 september 600 kr av dom ska till pappa för telefonräkning på min mobil då har jag 450 kr kvar och det ska räcka till, present till nathalie, något nytt till hennes fest, fika med mina vänner och ÄVEN köpa en jacka, skor och höstkläder för 450. Jag får helt enkelt gå till myrorna om jag ska ha något!

Mamma jag vet att du läser min blogg, tycker du inte om det jag skriver sluta att läs då! Jag skriver vad fan jag vill. Du skriker åt mig när jag säger det till dig, kanske blir bättre om jag skriver det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback