Sjukhuset och polisen

på sjukhuset gick det kanoners och mitt öra hade blivit mycket bättre sen förra året vilket känns otroligt skönt! Efter det tänkte jag att jag lika gärna kunde gå upp och hämta mitt pass som jag gjorde i sommras hos polisen! När jag kommer dit, finns det inget pass åt mig utan bara ett ID kort, förvånad som jag blev eftersom jag vet att jag beställde ett Pass. Det är jag som har gjort fel, när jag vet att jag sa att jag ville göra ett pass. Jag skulle tydligen kollat om det stod Id nationellt eller pass på en liten bild som kom upp på hur det skulle se ut, man kollar inte eftersånt när man inte blir tillsagd av att göra det. Det ända han sa var stämmer dina personuppgifter. Och nu har jag betalat 400 kr för ett ID kort vilket jag redan har men behöver ett pass! Jag var så arg när jag gick där ifrån och bara ville skrika åt dom. Det ända dom sa var att jag hade gjort fel, för att jag hade godkännt ett "ID" kort. Tänk om jag hade behövt mitt pass imorgon? Vad skulle dom göra då? Jälva skit säger jag bara!

Varför gör han ett id kort när jag sa att jag ville ha en pass klart och tydligt? Herregud, min extra mamma blev arg ringde dit och imorgon ska hon ringa till chefen, jag tänker inte betala för något som jag själv inte har beställt! Det bara kröp i kroppen förut!


Kommentarer
Postat av: liene

Men, vad konstigt att du inte fick ett pass när du frågat efter det:S

Postat av: Bella

det låter bra det! ha en mysig kväll :D kram

2008-08-21 @ 20:30:17
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Emelie

sv: eller hur ?! och inte så lite heller :O

2008-08-21 @ 22:05:45
URL: http://viitvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback