Kim Källström - Min idol

Sitter och kollar på sverige - Frankrike.
blev mål för en liten kort stund, av larsson men vem var det då som hjälpte? Jo min favoritspelare KIM KÄLLSTRÖM. Min absolut favorit inom fotboll och min drömkille, låter helt fel men så är det! Jag skulle göra allt för att få ett möte med honom. Han är verkligen det snyggaste, helt ärligt!



Kolla hans fina näsa och ögon. När jag gick i åttan målade jag av honom på bild lektionen, det fick jag vg på och folk känner igen honom direkt. Hel nice!

Kommentarer
Postat av: Bella

åh tack så mycket ;) fan vad kul att höra. tack!

gillar din design med. jag känner KIm, eller aja min pappa och hans familj är vänner. så vi brukar träffa dom.. haha!

Postat av: Jennilie

Tacktack! :)

God morgon!

2008-08-21 @ 06:55:13
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback