ibland har ni tur killar

har inget skriv humör överhuvudettaget! men är vel bäst att skriva ett inlägg iallfall! Jag vet inte vad det är med mig ikväll, antigen är det resfeber eller så är det packningsfeber! Jag har haft på mig sedan jag kom hem runt halv sju att packa, städa och duscha! Jag har gjort en sak på hela kvällen, duscha! jag måste alltså gå upp hur tidigt som helst imorgon, thats sucks! Jag vet absolut inte vad jag ska ha på mig imorgon, nathalie har det lika svårt! Vi ska vara borta 24 timmar och har världens i lands problem! En kille hade tagit med sig, hmm inget? Ibland är det jobbigt att vara tjej, så ibland har ni jälva tur killar!

Jaharååååå, jag är inte trött men känner att jag behöver sova! men har lite saker innan jag ska sova!
Platta håret, försöka packa och försöka lägga ner lite kläder i lådorna så jag inte behöver gå upp super tidigt imorgon. Känns jävla onödigt men kan inget annat än skylla mig själv....

Elva går bussen hemmifrån imorgon, sen går bussen klockan tolv från resecentrum sen är vi påväg. Har även kommit fram till att vi vill börja dricka på bussen redan! Så iväg till systemet blev det idag och köpa in lite!

nu ska jag ut och röka sen ska jag göra mina sysslor! Antigen skrivs det igen på söndag kväll eller måndag eller imorgon bitti! Shillivipppeeeen och ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback