African Queen

Sitter här nu nyduschad och det luktar jordgubb om mig, härligt att gå och lägga sig och lukta gott. Har suttit och funderat lite på allt möjligt, kan inte klarlägga precis vad. Tankarna har flygit runt som en galen fågel i huvudet. Ska bli skönt att snart gå och lägga sig i sängen och se lite på tv!

Imorgon blir nog en bra dag!
08:15 - 09:15 - Svenska B (Film tittning Billy Elliot)
09:30 - 10:00 - Plattsättning
10:00 - 10:20 - Frukost
10:20 - 12:00 - Plattsättning
12:00 - Träffa madde om biljetter
12:26 - åka till jonas

En redigt lugn dag som jag hoppas går fort. Funderar på att gå upp till jobbet och kolla varför jag inte har fått min lön än men då kanske dom tvingar mig att jobba vilket jag inte är kababel till med min hosta och röst. Sånt som märks vad som händer efter skolan, är riktigt sugen på att direkt dra hem till Jonas och se på tv och vara allmänt slö. Vilket slöis jag är. Men jag har iallfall lovat Jonas att han ska komma hem imorgon med mat på bordet efter jobbet. Måste gott göra honom för att jag var så taskig och höll honom vaken till nästan 2 igår när han ska upp halv sex. Dock har han beställt lite knasig mat. Korv, pommes och B-sås. Hmm? Det blir säkert gott!

Nu ska jag gå ut och ta lite hostmedicin så jag kan sova inatt. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback