Fullt hus i ekholmen

Igår var det fullt hus hos anders.

Först kom jag och isabelle, sen kom jonas.. lite senare kom axel och hans son max. Plus att king redan var där. Sen efter ett tag drog axel utan max för anders skulle vara barnvakt åt max, sen drog isabelle och sedan drog jonas. Då var det bara jag anders max och king kvar! Jag och max sat framför bolibompa och tv fram tills nio och spelade super mario på hans häftiga gameboy och busade massor!

vid halv nio kom max mamma caroline och hämtade honom och anders och jag drog till MC och köpte mat. Jag satt och åt i sängen och han i vardagsummet. Vi ville kolla på två helt olika program. sen kom han in vid tio och kollade klart på hans film medans jag somnade på direkten.. Sen sov jag jätte skönt ända tills mimmi ringde några minuter efter jag hade somnat, haha ^^ kommer inte ihåg något av samtalet. och anders tänkte svara men jag vaknade eftersom min rignsignal är super hög och det är stönlåten som ringsignal. haha! Sen somnade jag igen på direkten!

Nu sitter jag här och mår inte alls bra! Bråkat med mamma och vi pratar inte med varandra, så idag blir det hem till anders igen och sova sen hem till pappaimorgon efterskolan eftersom jag inte kan vara här, eller jag FÅR inte för mamma! skulle ha åkt till pappa om ja kunde idag men anne och syrran ligger sjuka!

nu ska jag ta något att äta och sedan ringa madde och se om hon vill träffa mig! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback