Ekholmen # Ekholmsvägen

Sitter nu hos anders, eller anders är inte hemma förtillfället och kommer inte hem förns vid tolv halv ett i natt. Killarna lockade med poker kväll och anders ville inte göra mig ledsen men jag sa åt han att åka så imorgon ska vi ha en riktigt myskväll, det ser jag fram emot!
Jag ska faktiskt till och med skolka från IV valet för att hinna hem innan och duscha och byta kläder. Och inatt när han kommer hem skulle han väcka mig, han är så gullig!

Om ungefär sådär en halv timme ska jag se på Ghost Ship, och äta chilinötter. Mums! Skulle inte förvåna mig om jag somnade i soffan ikväll, eller kanske drar filmen i sängen! Det är faktiskt sånt som märks!

Men iallfall så blir det av med kräftskivan på lördag och jag ser fram emot det jätte mycket! Mina öl står ute i hallen och imorgon måste jag ta med mina öl till skolan, haha ^^ Plus att jag inte har någon väska heller. pinsamt haha ^^

nej nej, nu ska jag försöka få över ett par låtar till den här datorn från syrran, gör hon det får hon ett par skor av mig som hon avgudar, haha ^^ Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback