5-3 # Fotbollsmatch

Idag fem i tio väckte min pappa mig att det var dags att åka och kollan är kussen spelade match, blev galen av att han inte väckte mig lite tidigare så man kunde få klä på sig iallfall! Drog ut på tiden som fan och pappa blev arg! han får skylla sig själv!

Hans lag vann, och det var kalt att stå och kolla. Efter halva tiden gick jag och rökte. Kände mig cool då! Eller inte ?
Pratade med farmor, hon tyckte jag var galen som hade börjat röka på heltid. Men hon har alltid vetat om att jag har rökt, kan berätta allt för henne! Tyvärr blev det inget att hälsa på farfar för han orkade inte ha ngt besök.

Nu ska jag faktiskt gå och sätta mig vid den andra datorn och spela the sims, sen ska jag plugga lite och sen ska jag hem till anders. Jag hoppas på skyss faktiskt! Orkar inte åka buss! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback