Snöstorm och tung väska


Äntligen är jag hemma hos min pappa, det var en tuff eftermiddag!
Åkte med skitjohan bort till systemet, det snöar och jag blir blöt! Sedan hem, ser att han har köpt fel och ringer argt tillbaka, men skrattade till slut. Dock hade det ramlat ut en 7.0 så han fick åka tillbaka och lämna den, så snäll som han är! Sen när jag skulle gå bort till bussen vid ikano var det ju sådan himla snöstorm. Frös som en liten hund med ingen päls, sen plus det gå med en tung väska, det var ingen trevlig promenad. Sen var bussen fullproppad med, då blev jag ledsen!

Nu tvingar anne mig att springa bort till ica för att köpa julmust och godis, jag orkar inte! sånt som märks om jag springer bort!




84331-132


84331-133


p.s imorgon blir det fest ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback