Missbildag torsdag.

Idag har allt gått fel och jag är övertrött till 100 %.
Idag har jag kletat massor "slemigt" bruk på "knöggel" väggen vid öppna spisen, jag var full av bruk över hela mig. Det var tråkigt och jag fick det i håret! Fast det hände en mycket rolig sak idag!

Calle och jag var i mur rutan och tvättade våra vertyg och hinkar, då kommer andreas springande och skrek stäng av vattnet, gör det sen hör man hur alla skrattar från betong rutan, då hade den andra anderas gått emot en spak, som gjorde så att vattnet från taket gick i gång så hela betong rutan var blöt. Där fick man sig ett gott skratt!

Sen var det dags för fika, mycket rolig fika stund med brudarna och chrille!

Imorgon ska vi tjejor hem till mimmi och ha tjejkväll med hembakad pizza och massor gott!

Nu ska jag spela kungen, det är beroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback