jag är ledsen..

jag är ledsen att jag är så patetaisk
jag är ledsen att jag jämt sårar er
jag är ledsen att jag är en dålig kompis
jag är ledsen att jag är jobbig
jag är ledsen att jag blir för full jämt
jag är ledsen att jag inte klarar av att vara ensam
jag är ledsen att jag får er att må dåligt
jag är ledsen att jag ger er dåligt ryckte
jag är ledsen att ni äns behöver vara min kompis
, ge upp istället! Jag vet ändå hur fruktansvärt mycket ni alla hatar mig. Sluta läs min blogg, sluta lägg er i mitt liv. Lev ert eget liv, jag kan ändå inte få ordning på mitt liv. Jag kommer vara instängd i mitt jag resten av mitt liv. Jag är ändå bara patetiskt som tror massor saker, jag vet att jag är det sämsta kompisen ni någonsin har haft. JAG VET DET!

men jag tror inte ni förstår hur ont jag har inuti, varje dag är en smärta att gå upp för att vara i helvetet en hel dag.. Jag trotsar mig själv och försöker, och det slutar med att gå till sängen tidigare än vanligt bara för att klara nästa dag.

jag ska inte skylla på mina problem, men ni kallar inte mina problem för problem, men det gör jag! Och jag har ont, ont ont ont ont!
Jag klarar inte av att sluta röka för det får mig att lunga ner mig, jag klarar inte av att bli arton för då vet jag att jag måste börja klara mig själv, jag klarar inte av att dricka för jag blir alltid för full, jag klarar inte av något i skolan, jag klarar inte av att gå i skolan själv. Jag klarar inte av ngt!

Ge er och låt mig va om ni inte tänker hjälpa mig. Ni sårar ju mig ändå bara mer och mer, eller hur ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback