Finns inga ord

Har en sån där panikattack eller hur man ska beskriva dom. Jag vill bara gråta rakt ut och skrika men jag har inga tårar och jag är tom i halsen. Jag får inte ut ngt ur mig. Det gör ont att behöva hålla sig inne allt. Ingen vill veta och jag vill inte berätta. Men ibland känns det som att skulle bli bättre om man sa precis allt. Men ingen skulle klara av att höra så det är lika bra att hålla sig det inne. Punkt slut!
Jag har haft ont i kroppen ända sen jag vaknade imorse vid tolv. Så här ont var det länge sedan jag hade, och jag hade glömt bort hur illa dom var. Imorgon börjar min praktik på Sandå Måleri. Jag vill verkligen inte vara ute på prao just nu, men jag vill inte vara i skolan heller. Jag vill vara i min säng och bara sova, sova bort livet! Jag kommer inte klara av att vara trevlig i tre veckan 8 timmar om dagen, jag kommer aldrig att klara det! Men måste så jag förhoppnigsvis kan få sommarjobb där. Den senaste tiden så har jag druckit väldigt mycket och det känns som att jag slösar allt på sprit. Men dom timmarna man dricker försvinner allt, allt försvinner och man tänker bara på det som är bra och inget hat ikroppen finns. Jag vill känna så jämt. Jag vill gå ner i vikt, jag vill operera näsan jag vill ha större tuttar jag vill mycket. Men jag har så ont i kroppen så jag orkar inte träna, jag har inte pengar till en opereration. Jag får börja banta istället för att röra på mig. Det bestämmer jag nu. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback